Nasza Firma dokłada szczególnych starań aby zamówiony towar był należycie zabezpieczony. Odpowiedzialność w jakim stanie towar dotrze do Klienta ponosi firma kurierska. Każda paczka jest ubezpieczona. Klient zobowiązany jest sprawdzać otrzymany towar w obecności kuriera . Jeżeli paczka nosi zewnętrzne ślady uszkodzenia kurier ma obowiązek wypełnić protokół uszkodzenia. Prosimy zachować dla siebie kopie protokołu i przesłać ją do firmy Artiko w ciągu 7 dni od dostarczenia paczki. Wszelkie uwagi dotyczące złego zapakowania naszych produktów prosimy zgłaszać na nr. tel. (081) 743-91-61 , 0608 436 210 lub 604 396 534 . Podstawą współpracy Państwa z naszą firmą jest zadowolenie klienta z naszych usług dlatego wszelkie uwagi bądź sugestie będą mile widziane. Reklamacje należy zgłaszać w ciągu dwóch dni od daty otrzymania przesyłki.
powyżej 500 zł netto - wysyłka gratis
powyżej 1000zł netto- 5%
powyżej 2000 zł netto - 7 %
powyżej 5000 zł netto - 10 %
Rabat jest naliczany przy wystawianiu faktury.